Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Божененко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Паршакова О. Н. 
Стратегический анализ коммуникативной эффективности Internet-предприятия [Електронний ресурс] / О. Н. Паршакова, Е. Ю. Егорова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2010. - № 8. - С. 200–203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2010_8_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.92 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Паршаков Е. А. 
Создание Internet-предприятия как инновационный подход совершенствования коммерческой деятельности [Електронний ресурс] / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2010. - № 9. - С. 200–203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2010_9_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Божененко Т. А. 
Тренинг с элементами профессионального обучения [Електронний ресурс] / Т. А. Божененко, О. Н. Паршакова, Е. А. Паршаков // Авиационно-космическая техника и технология. - 2010. - № 10. - С. 197–199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2010_10_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Паршаков Е. А. 
Использование инструментов комплекса маркетинга для создания конкурентоспособной услуги [Електронний ресурс] / Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова, Т. А. Божененко // Авиационно-космическая техника и технология. - 2007. - № 7. - С. 195–197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2007_7_44
Рассмотрена возможность использования отдельных инструментов комплекса маркетинга для привлечения репродуцентов в сфере услуг. Приведена методика расчета конкурентоспособной услуги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.866 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Божененко Т. А. 
Применение суггерентной модели общества для исследования рекламного креатива [Електронний ресурс] / Т. А. Божененко, Е. А. Паршаков, О. Н. Паршакова // Авиационно-космическая техника и технология. - 2004. - № 7. - С. 32–36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2004_7_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського